Firemní styl / corporate identity

KURÝR PRAHA

Firemní styl je jednou ze složek prezentace firmy (firemní image), která ve spolupráci s dalšími prvky vytváří komplexní obraz firmy. Vytvoření dobře navrženého firemního stylu zajišťuje jednotnou vizuální komunikaci s okolním světem a stanovuje jasný směr propagace firmy. Významně přispívá k tvorbě a posilování image firmy.

K neopomenutelným součástem stylu patří kvalitně zpracované logo (logotyp), jednotný layout firemních tiskovin, kvalitně provedené internetové stránky a mnohé další prvky.

Logo (logotyp)

Logo je grafický symbol, který vizuálně identifikuje vaši společnost. Pokud tento symbol doplníme textem, pak se jedná o logotyp. Hlavní smysl loga spočívá v komunikaci s okolím a kvalita jeho provedení je vizitkou vaší společnosti. Logo musí být snadno použitelné pro různé tipy aplikace. Slouží k jednoznačné identifikaci vaší firmy i vašich výrobků. Mimo jiné pomáhá vytvářet povědomí o dané značce (tzv. image-building).

Média a reklama

Pokud vaše firma komunikuje s veřejností především prostřednictvím tištěných médií, je pro vás tvorba image inzerce důležitým prvkem. Zde je nejdůležitější kvalitní grafické zpracování, protože reklama musí být účinná a reklamní kampaň má za úkol oslovit co nejvíce zákazníků. Bez dobré grafické prezentace je to velmi obtížné.

Potisk (DTP)

Ať už se bude jednat o běžné vizitky nebo o návrh layoutu nově připravovaného katalogu, je vždy potřeba kreativně a inovativně rozvrhnout jednotlivé grafické prvky. Zde je nezbytné svěřit se do rukou odborníků, kteří mají zkušenosti, pomohou vám s výběrem tiskové technologie, materiálu a dokončovacího zpracování.