Reklamní stojany jsou nedílnou součástí produktů pro podporu prodeje. Jejich hlavním úkolem je upoutat pozornost vašich potencionálních zákazníků a navést je stručnou, jasnou a přehlednou formou k výrobku či službě, kterou chcete prezentovat. Bez použití reklamních stojanů jsou dnes moderní prodej a prezentace jen těžko představitelné. Jsou jednoznačnou součástí marketingových postupů, které pozitivně ovlivní růst vaší společnosti a prokazatelně přispějí ke zvýšení prodeje zboží či služeb.
Způsoby provedení reklamních stojanů
Reklamní stojany mají mnoho způsobů provedení, i kvůli různým druhům využití. Paleta možností je opravdu pestrá:
- A stojany,
- menu boardy,
- popisovatelné tabule,
- stojany s kliprámy,
- stojany k rámečkům,
- světelné rámy a stojany,
- stojany na prospekty a letáky,
- drátěné stojany,
- multifunkční stojany,
- nástěnné zásobníky,
- novinové stojany,
- skládací přenosné stojany,
- stojany na letáky,
- a další.
Výhody reklamních stojanů
Reklamní stojany jsou přenosné, skladné a jejich použití je variabilní vzhledem k rozměrům provozovny, prodejny či reklamního místa, kde má být zákazník osloven.
Ideální jsou pro prezentace např. na výstavách, veletrzích nebo koncertech. Své místo si najdou ale i na chodníku před vaším podnikem či uvnitř prodejny. Díky reklamním stojanům můžete velmi jednoduše informovat své zákazníky o plánovaných akcích, slevách na zboží či nových výrobcích.
Reklamní stojany dnešní doby jsou vyráběny s důrazem na originální design, na míru podle přání zákazníka, z vysoce kvalitních a trvanlivých materiálů. Pokud chcete, aby vaše reklama byla konkrétní a účinná, pak by ve vaší společnosti či provozovně kvalitní a esteticky vkusný reklamní stojan rozhodně neměl chybět. Za směšně malý peníz získáte velkého pomocníka v boji s konkurencí, který vám bude věrně a oddaně sloužit po mnoho let.