Reklamní e-mail, directmail

Pokud se orientujete (pohybujete) v internetovém marketingu a chcete oslovit jen určitou cílovou skupinu zákazníků, pak určitě využijete možnost propagace přes reklamní e-maily nebo pomocí cílené pošty (directmail).

Díky poměrně přesné sledovatelnosti zájmů uživatelů internetu lze jednoduše zvolit cílovou skupinu a podle toho rozhodnout, jaký výrobek bude prezentován.

Jaké jsou výhody reklamních e-mailů?

  • naplánování a průběh reklamní kampaně přesně podle vašich specifikací (datum a čas),
  • možnost personifikace e-mailového sdělení (oslovení adresáta atd.),
  • možnost zaměření cílových skupin a díky tomu i vytvoření odlišných variant sdělení,
  • použití interaktivních prvků prezentace,
  • možnost zasílání pravidelných nabídek zákazníkům,
  • velmi přesná měřitelnost výsledků
  • pravidelnost rozesílky newsletterů (akce, slevy, novinky).

Velkým úskalím reklamních e-mailů je, že určité procento příjemců s obtížemi rozezná seriózní reklamní e-mail od spamu. Pokud se rozhodnete vydat právě touto cestou, doporučujeme oslovit odborníky, kteří vám poradí, jak se nedostat do pasti antispamového zákona. Hranice může být někdy velmi tenká.

Directmail

Jedná se o propagační činnost, ke které je využíváno zasílání pomocí pošty nebo distribuční sítě přímo osobě, které chceme produkt či službu nabídnout. Například: dopis, pohlednice, katalog, ceník, objednávkový list. Directmail je součástí tzv. directmarketingu (přímého marketingu).

Pokud jsou vaše produkty či služby zaměřitelné na cílovou skupinu, která má na internetu silný potenciál, pak rozhodně neváhejte a propagujte po internetu. Nic tím neztratíte, naopak, každý zákazník se počítá. Pomůžeme vám vybudovat distribuční seznamy pro pravidelné odebírání newsletterů.