Reklamní textil je jednou z účinných forem propagace firmy či společnosti. Opatřit textil reklamním potiskem není při dnešních moderních postupech nic složitého a použití kvalitních materiálů zaručuje dlouhou výdrž potisku i po mnohém vyprání či umytí. Reklama je navíc neagresivní, nikoho není třeba přesvědčovat.
Reklamní textil – ve většině případů použití se jedná o oblečení – je každodenní součástí každého z nás a mnohdy si to ani neuvědomujeme a bereme ho jako samozřejmost, což je pro reklamu velkým přínosem.
Nejčastější druhy reklamního textilu využívaného pro potisk:
- trička,
- košile,
- mikiny,
- čepice,
- kalhoty,
- bundy,
- tašky,
- batohy,
- ručníky,
- župany,
- pracovní oděvy,
- gastro-textil (ubrusy, utěrky),
- spodní prádlo.
Obyčejný potisk například s logem společnosti či názvem už je konkrétní formou reklamy a svým způsobem člověk pronajímá část svého těla jako reklamní plochu – zadarmo. Je-li takový textil opravdu kvalitní a člověku dobře sedí, určitě si ho rád oblékne znovu a znovu a svým vzhledem udělá reklamu nejen sobě, ale také společnosti, kterou takto propaguje.
Reklamní textil a reklama jím propagovaná zasahuje konkrétně do životů lidí, v každé chvíli, na jakémkoliv místě. Dostane se 100% všude, protože kde budou lidé, bude i reklama.