Reklamní textil

Reklamní textil je jednou z účinných forem propagace firmy či společnosti. Opatřit textil reklamním potiskem není při dnešních moderních postupech nic složitého a použití kvalitních materiálů zaručuje dlouhou výdrž potisku i po mnohém vyprání či umytí. Reklama je navíc neagresivní, nikoho není třeba přesvědčovat.

Reklamní textil – ve většině případů použití se jedná o oblečení – je každodenní součástí každého z nás a mnohdy si to ani neuvědomujeme a bereme ho jako samozřejmost, což je pro reklamu velkým přínosem.

Nejčastější druhy reklamního textilu využívaného pro potisk:

  • trička,
  • košile,
  • mikiny,
  • čepice,
  • kalhoty,
  • bundy,
  • tašky,
  • batohy,
  • ručníky,
  • župany,
  • pracovní oděvy,
  • gastro-textil (ubrusy, utěrky),
  • spodní prádlo.

Obyčejný potisk například s logem společnosti či názvem už je konkrétní formou reklamy a svým způsobem člověk pronajímá část svého těla jako reklamní plochu – zadarmo. Je-li takový textil opravdu kvalitní a člověku dobře sedí, určitě si ho rád oblékne znovu a znovu a svým vzhledem udělá reklamu nejen sobě, ale také společnosti, kterou takto propaguje.

Reklamní textil a reklama jím propagovaná zasahuje konkrétně do životů lidí, v každé chvíli, na jakémkoliv místě. Dostane se 100% všude, protože kde budou lidé, bude i reklama.