Reklamní grafika je sama o sobě velmi široký pojem. Setkáme se s ní všude, kde je třeba sdělit obsah a působit přitom na emoce. Správně zvolená grafika velmi výrazně přispívá k vytvoření určité atmosféry, která může být ovlivňujícím faktorem při rozhodování zákazníka.
Kde se používá reklamní grafika
- vizitky,
- letáky, firemní prospekty a brožury,
- produktové katalogy,
- grafické manuály,
- reklamní polepy dopravních prostředků,
- reklamní billboardy, cedule a mnoho dalších,
- hlavičkové papíry,
- složky,
- věrnostní nebo identifikační karty,
- dárkové poukazy,
- diplomy
- a další
Účelem reklamní grafiky je odlišit vás od konkurence, přijít s něčím novým a zároveň vkusným, co zákazníky jasně osloví a představí jim propagovaný výrobek. Využijte nekonečných možností, podmaňte svoji fantazii a vytvořte osobitý grafický styl, zaujměte vzhledem a provedením svých propagačních materiálů.