Reklamní plachty

Reklamní plachty jsou v dnešní době velmi využívanou formou reklamy. Jsou oblíbené díky poměru ceny, kvality, životnosti a účelnosti. Dají se vhodně použít jak ve vnitřních prostorách, tak i venku.

Díky snadné montáži a malým nárokům na kotvicí prvky jsou plachty ideální na umístění všude tam, kde by se jiný způsob reklamy jen těžko uplatňoval. Při výrobě se nejčastěji používá pevná a odolná plachtovina (nebo síťovina) vhodná i na větrná místa.

Reklamní plachta dlouho vydrží

Pro delší životnost procházejí reklamní plachty ovařením (lemováním), kdy se okraje plachet ohýbají, speciální lepenkou přelepí a poté zavaří. Tím se docílí zpevnění okrajů a velmi výrazně se sníží pravděpodobnost protržení u kovových ok. Díky použití moderních technologií je potisk chráněn lakem s UV filtrem, což zaručuje jejich dlouhou životnost a zachování kvality reklamy na velmi dlouhou dobu i při nepříznivých podmínkách.

Reklamní plachta je levná

Velkoformátové reklamní plachty jsou levnou a rychlou variantou realizace reklamního sdělení. Snadno se převážejí i skladují.

Kromě mostů a průmyslových objektů se s reklamními plachtami nejčastěji setkáte na fasádách domů, např. jako ochrana před prachem při rekonstrukci budovy. Časté využití najdou také na výškových budovách, respektive na těch stranách, které jsou každodenně vystaveny dlouhodobému slunečnímu záření. Nezakryjí úplně výhled z oken, jako by tomu bylo u pevných velkoformátových reklamních ploch, protože je skrz ně částečně vidět (podobně jako kouřové sklo u automobilu nebo reklamní fólie např. na oknech vozidel městské hromadné dopravy), a navíc poskytnou příjemné zastínění.

V dnešní přeurbanizované společnosti jistě nebude problém najít vhodný prostor pro umístění reklamní plachty. Průmyslové zóny, sklady, výrobní haly – tam všude může být právě vaše reklama po velmi dlouhou dobu. Nechte vyniknout své nápady a oslovte zákazníky levným a originálním způsobem. Který jiný reklamní prostor vám nabídne takové možnosti, při takových rozměrech a za takovou cenu?