Reklamní cukrovinky

bonboniéra Promet

Snad jen málokdo odolá při pohledu na pěknou bonboniéru či tabulku čokolády, a cukr ke kávě nebo čaji je samozřejmostí. Cukrárny mají stálé žně, a pokud se domníváte, že jejich zisky plynou hlavně z mlsných dětí a zmrzliny v letních měsících, pak jste na omylu. Právě dospělí mnohdy podlehnou pokušení při pohledu na krásný dortík a jsou ochotni utratit nemalé peníze za ono sladké pokušení.

Reklama a sladkost dohromady

Přehled nejpoužívanějších forem reklamních cukrovinek:

  • firemní čokoládové kalendáře,
  • cukry s logem firmy,
  • čokolády,
  • bonboniéry,
  • lízátka,
  • bonbóny v kovové krabičce, plechovce,
  • bonbóny s logem firmy uvnitř,
  • čokoládové mince,
  • sušenky,
  • sáčky s bonbóny.

Jak na sladkou reklamu

Oblíbeným způsobem zformování cukrovinek podle vlastních představ je například odlévání čokolády do tvarů písmen, číslic apod. Další variantou může být vytvořit firemní symbol ve tvaru dortu. Šikovní cukráři dokážou zformovat těsto do neuvěřitelných tvarů a bohatě ho ozdobit tak, že výsledek vypadá jako přesná zmenšenina originálu, propracovaná do nejmenších detailů. Nebojte se experimentovat, možnosti jsou téměř neomezené.

Naprostou většinu cukrovinek je také potřeba do něčeho zabalit, aby vydržely mnohdy dlouhou cestu k zákazníkovi, a právě to je to správné místo pro vaši reklamu. Vaše fantazie se může projevit naplno při využití pestré škály barev a obrazů, které na obal reklamní cukrovinky umístíte. A věřte, že jen málokdo si svůj oblíbený nápoj osladí, aniž by si prohlédl „reklamní cukřík“, který k nápoji dostane.

Reklamní cukrovinky zaujmou i obalem

Jedinečnou možností, jak oslovit a zaujmout zákazníka, je vyniknout jedinečným tvarem a barvou obalu. Například bonbóny (či cukrovinky) v kovové dóze jednak navodí dojem výjimečnosti, navíc i po spotřebování cukrovinek najde dóza další využití, takže neskončí v koši jako většina jiných obalů, ale může druhotně sloužit jako obal po další dlouhé roky. Po celou tu dobu bude samozřejmě reklama působit.